UX/UI и Компоненти на рекламата
UX (User Experience) / UI (User Interface) – Потребителско Изживяване / Потребителски Интерфейс са два термина, които се използват заедно и това не е случайност. Те вървят ръка за ръка при създаване на онлайн платформи, мобилни приложения и дигитални продукти от различно естество като участват активно в различни процеси от изграждането на бранда.
Целта на UX дизайна е да направи изживяването на потребителя възможно най-приятно, като се обърне внимание на неговите изисквания и желания, както и на психологическото им въздействие.
UI (User Interface) дизайн означава дизайн на потребителския интерфейс. Ако UX е сборът от различни функции и начини за улесняване интеракцията потребител-продукт, то UI се грижи трансформирането на всичко това в едно цялостно, привлекателно, интуитивно-ръководещо продуктово оформление.
…
Авторска разработка на Едно към Едно, която систематизира теорията за Брандинг. Установяване точните параметри на всяка реклама, чрез които винаги да постигате желания резултат. Способства за развиване на креативността и постоянната ѝ актуализация.
Този курс ще Ви обучи да си служите лесно с принципите, средствата и елементите и на рекламата във Вашата работа. Ще постигнете перфектен UI, създавайки UX от самото начало, до последния детайл.
30 лекции
30 кредита
Сертификат
- Да ориентира всеки как да подреди рекламата така, че да носи гарантирана полза.
- Да даде ясни познания за рекламния процес и рекламната продукция.
- Да обучи специалисти по UX/UI реклама като неизменна част от потребителското търсене и предлагане.
- Да създаде умения за постигане на пълноценен рекламен ефект.
- Всеки, проявяващ любопитство, да научи нещо ново за себе си.
- Теория на рекламата. Произход, смисъл, реализация, видове, приложения, цел.
- Може ли всяка реклама да е еднакво приложима, печеливша и доходоносна при всички обстоятелства.
- Как да разбираме от каква реклама имаме нужда? Или да приложим точния модел за нуждите на нашия рекламен клиент.
- Как да проектираме реклама?
- Стилизация, реализъм, инфографика, обяви и реклами, печатни или електронни публикации. Рекламни канали.
- Компоненти на рекламната графика.
- Специализираният компютърен курс Компоненти на Рекламата е с продължителност 75 учебни часа, изцяло практически.
- Курсът няма определено времетраене.
- 75-те учебни часа могат да бъдат разпределени в график, удобен за курсиста, в работното време на Едно към Едно, съобразен със запълването от предходните записани.
- При добро натоварване, курсът може да отнеме 2,5 месеца или при разреден график, не повече от 3,5 месеца.
- Всеки графичен дизайнер, който е амбициран да поддържа постоянна творческа кондиция и неспирен напредък.
- Лица от семейството, обикновено порасналите деца, които се натоварват с рекламата на семейната фирма.
- Служители, работещи в сферата на Дигитален маркетинг, които решават да обогатят знанията и уменията си до пълния обхват на рекламните подходи.
- Всеки, любопитен да научи с какво си служи рекламата.
Какви знания получавате?
- История на рекламата и типове реклама, практикувана по света.
- За какво служат типовете реклама, как се създават и как се осъществяват?
- Постигане на критерии за оценка на рекламните събития, себестойност на рекламния продукт и принадена стойност според предназначението. Реклама за малка, средна и голяма фирма. Реклами за създаване на лице и за налагане на продукт.
- Кои са компонентите на рекламната графика и какво още трябва да знаем за всички компоненти на рекламата в съвременната реалност?
Какви умения придобивате?
- Конспектиране на рекламно събитие, създаване на име, лого и слоган.
- Създаване на матрици за различни рекламни материали.
- Създаване на цветови гами в графичните програми и прилагане при всеки рекламен материал.
- Правилен подбор на рекламна графика, обработка на фотография, създаване на илюстрация от рисунка, инфографика, пиктограми, детайли на рекламното изображение с вектори и растерни похвати..
- Композиция, кадриране на изображението, последни проверки и предпечат за изрядна визия.
Програмата включва 2 междинни теста за проверка на усвоените умения по софтуерни модули.
2 междинни теста по поставени комплексни задачи.
И 1 краен изпитен тест за удостоверяване успешно завършване на целия курс.
Всички лекции от програмата – 45
Учебен план
Определяне на срок за осъществяване на рекламната цел.
Изпълнител на рекламния продукт, тираж и стойност. Средства за осъществяване на рекламата. Екип и състав.
Анализ на конкуренцията.
Създаване на съдържание.
Подраздели на шрифтовите семейства.
Психологическо въздействие на цветовете, Композиционни особености, Спазване на акцентна точка, Форми и изображения, Подреждане по значение.
Адитивен и субтрактивен методи за изобразяване на цвета.
Рекламен слоганЗа фирмата или за кампанията.
Подходяща текстура, Акцентиращи елементи, фон.
Професионални изисквания на графиката – естетика на рекламното изображение.
Успокояващи елементи в графиката, комфорт на възприемане, Акценти, целта на рекламата, Разяснителни елементи, Елементи за показване на компетентност и стил.
Често задавани въпроси
- Позвънете на телефон: +359877717237
- Свържете се чрез Skype, Zoom, WhatsApp, Messenger, Viber, според Вашето удобство.
- Уговорете среща с координатор.
- Елате на място в офиса ни във Варна, на ул. А. С. Пушкин №5 и при заплащане на таксата Вашият график ще бъде вписан в разписанието на курсовете.
- (При положение, че заплащате дистанционна форма на обучение, изискайте от координатора IBAN на Едно към Едно и основание за плащане, което да нанесете в бордерото си. При представяне на бордерото по удобен начин и съответствие в постъпленията по банковата сметка Вашият график ще бъде вписан в разписанието на курсовете).
- Ще получите Документ за договорения курс, фактура за заплатената сума, образователен комплект с учебна програма и други помощни материали.
- Заплатилите по банков път ще получат документите в електронен вид по и-мейл или скайп. И при поискване – по куриер, на хартиен носител в оригинал, с мокър печат и подпис.
- Това е предимство на Училище по дизайн, което предлага онлайн обучение с преподавател на живо в реално време още от създаването си.
- Предлагаме онлайн обучение на живо в реално време, с продължителен опит.
- Онлайн обучението има преимущество пред присъственото обучение по 3 причини:
- Провежда се в удобна за курсиста обстановка.
- Курсистът ползва свой компютър, това е неговият инструмент.
- Усвояване на терминология и отговорност към работния процес. Незаменими преимущество за всеки специалист.
- Зала в партерен офис на ъгъла на улица. 6 работни места, оборудвани с компютърни конфигурации, подходящи за софтуерите, участващи в работата поИнтериорен дизайн.
- Чисто, делови комфорт, добра аудио и видеосреда, лесна вътрешна комуникация между участниците в обучението и преподавателите.
- За он-лайн обучение разполагаме със слушалки и микрофони, без непременно видеовръзка.
- Залатае оборудвана с бърз оптичен интернет, който работи надеждно на всички компютри от вътрешната мрежа.
В близост сме до основни комуникационни възли в града, на 25 метра от всяка основна комуникация. Удобен авто транспорт, места за отдих и хранене от всеки вкус и за всеки джоб.
Компютърните конфигурации в залите ни са оборудвани с инсталации на всички софтуерни продукти, които вземат участие в обучението по всички професионални курсове, които водим.
- Софтуери за Компютърна графика и Мултимедия.
- За Компютърно чертане и Триизмерна визуализация.
- Софтуери за Офис организация и Презентиране.
Поддържаме редовно последни версии на всички професионални софтуери.
- Получавате Учебна програма на курса, разпределена по учебни часове.
- В библиотеката на учебната ни база има ръководства и литература, която можете да получите за четене или откопиране.
- Печатно портфолио – формат А4 или Letter.
- Флаш памет с електронно копие на портфолиото Ви.
- Клиентска карта за бъдещи отстъпки.
- Сертификат за успешно завършен професионален курс.
- Тя се оформя от сумата на брой учебни часове в програмата. Цената за един учебен час е 16,00 лева.
- Таксата за курса е 480,00 лева.
- Тя може да бъде изплатена в 3 отделни вноски по разсрочено плащане, на 2 вноски, или наведнъж, по преценка на записващия се.
- За да ползвате отстъпката от -12,5% е необходимо да изплатите цялата такса наведнъж.
- Така общата сума от 480,00 лева ще бъде сведена до само 420.
- Допълнителна отстъпка от -6% за обучение в група.
- При ползване на двете отстъпки заедно се получава -18,5%. Това свежда сумата значително до 390.