Всяка фирма се нуждае от цялостна концепция на своя бранд. Това включва не само визитните картички, но и всеки един детайл от фирменото представяне.
Не знаете какво точно трябва да направите? Дали ще се нуждаете от 10 000 флаера за новия сезон или можете просто да го обявите в социалните? Как да откриете Вашата аудитория по цветовете и фигурите, които ще използвате в рекламата?
Искате потребителите да се доверят на Вашата фирма и новия Ви продукт, но не знаете как да се изразите, за да Ви разберат правилно? Чудите се какво е слоган? И защо добрият слоган продава и повишава продажбите през цялото време?
Това са част от въпросите, които всеки предприемач си е задавал поне веднъж, когато е започнал да развива бизнеса си. Истината е проста – много от малките фирми не получават помощ от държавата или Еврофондовете. В повечето случаи собствениците се изправят сами срещу пазара и се конкурират директно с останалите фирми в една и съща сфера на дейност.
Как можете да победите конкуренцията?
Отговорът е прост – с успешно изграден бранд.
Как можете да победите конкуренцията?
Много просто! Трябва да се отличите сред тях! Да убедите потребителите, че Вие ще им предложите нещо по-добро от другите фирми, предлагащи подобен продукт или услуга. Да кажете на точно тези хора, че ще имат полза точно от Вас и продукта Ви.
Това е майсторството на представяне за малкия и среден бизнес, които не могат да разчитат на чужда помощ. Далеч от големите битки, близо до малките борби за живот и създаване на име. Всекидневната фирмена дейност, с която се развивате и се доказвате на пазара на стоки и услуги.
Толкова много работа и задължения! Затова е нормално не всяка фирма да успее да се справи сама с разработването и създаването на своя брандинг. Понякога някой трябва да я поведе и след това да я насочи и настрои в сферата на маркетинга и рекламата.
Ще използваме едно име на телевизионно предаване, познато на всички български зрители: „Кошмари в кухнята“. Всички познаваме шеф Иван Манчев и неговата страхотна работа, с която помага на заведенията на малките и средни предприемачи да влязат в правия път на развитие. По същия начин Брандинг Стил в Едно към Едно ще Ви помогне, като поставя на релсите на развитие Рекламата на Вашата фирма.
Какво можем да направим за Вас?
- Лого;
- Слоган;
- Рекламна стратегия;
- Рекламни елементи – комплект.
1. Канцеларски материали – комплект за кореспонденцията на фирмата с контрагенти и клиенти:
- Пликове за писма;
- Бланки за писма и офериране;
- Визитни картички и джобни календарчета;
- Химикалки с фирмен надпис.
2. Фирмено рекламно оборудване:
- Тениски;
- Облекла;
- Шапки;
- Емблеми, етикети, табели, трафарети, значки;
- Тенти;
- Фирмена графика върху фирмена техника, апарати, оборудване, рекламни панели и много други.
3. Вътрешен дизайн на фирмени пространства
- Фирмен дизайн на входни помещения, кабинети и зали;
- Разделителни стени и панели в пространствата;
- Указателни табелии информационни панели;
- Конфигуриране на общ интериорен бранд дизайн в духа на фирмената идентичност;
- Реакция на външни, неизбежни събития, които възпрепятстват дейността на фирмата, но обслужват нейната идентичност;
- Оформление на PR стратегия и приложение.
4. Външно оформление на фирмените площи – външна реклама:
- Рекламни табели;
- Фирмени 3D знаци в различен мащаб;
- Билбордове;
- Калкани;
- Обща стилистична архитектура и комплект за идентификация на фирмата.
5. Представяне на фирмата в публичното пространство:
- Рекламна графика за телевизия;
- Рекламна комуникацияза радио;
- Рекламни публикации за интернет пространството;
- Графично оформление на фирмен сайт;
- Графично оформление на уеб страници на фирмата;
- Разлика между идентифициране и продажби.
6. Печатна реклама – най-традиционният тип презентиране на фирма:
- Изработка на етикети, визитни картички, джобни календарчета, флаери и дипляни;
- Събитиен плакат, представителен плакат и PR плакат;
- Широкоформатен печат
- Печат върху рекламни сувенири, облеклои оборудване;
- Печат за опаковки;
- Продуктов дизайн на фирмени изделия;
- Дизайн на униформи, административен дизайн, дизайн на екстремна техника, военна техника и облекла, аеро-, корабо- и автомобилен логистичен дизайн;
- Дизайн на индустриални сгради и комплекси според фирмената идентификация, бранди брандинг.
- Маркетинг;
- SWAT анализ;
- Анализ на информация;
- Разработка на бранд концепция.
- Координиране с фирмите изпълнителки на всяко рекламно изделие;
- Вътрешен контрол по качеството;
- Координиране на монтаж;
- Окомплектоване на гаранции;
- Архивиране на фирмената документация;
- Издаване на рекламна задача;
- Възможност за поддръжка.
Свържете се с нас, за да получите оферта за изработка на Вашата брандинг идентичност.