Брандинг

Всяка фирма се нуждае от цялостна концепция на своя бранд. Това включва не само визитните картички, но и всеки един детайл от фирменото представяне.

Не знаете какво точно трябва да направите? Дали ще се нуждаете от 10 000 флаера за новия сезон или можете просто да го обявите в социалните? Как да откриете Вашата аудитория по цветовете и фигурите, които ще използвате в рекламата?

Искате потребителите да се доверят на Вашата фирма и новия Ви продукт, но не знаете как да се изразите, за да Ви разберат правилно? Чудите се какво е слоган? И защо добрият слоган продава и повишава продажбите през цялото време?

Това са част от въпросите, които всеки предприемач си е задавал поне веднъж, когато е започнал да развива бизнеса си. Истината е проста – много  от малките фирми не получават помощ от държавата или Еврофондовете. В повечето случаи  собствениците се изправят сами срещу пазара и се конкурират директно с останалите фирми в една и съща сфера на дейност.

Брандинг

Как можете да победите конкуренцията?

Отговорът е прост – с успешно изграден бранд.

Как можете да победите конкуренцията?

Много просто! Трябва да се отличите сред тях! Да убедите потребителите, че Вие ще им предложите нещо по-добро от другите фирми, предлагащи подобен продукт или услуга. Да кажете на точно тези хора, че ще имат полза точно от Вас и продукта Ви.

Това е майсторството на представяне за малкия и среден бизнес, които не могат да разчитат на чужда помощ. Далеч от големите битки, близо до малките борби за живот и създаване на име. Всекидневната фирмена дейност, с която се развивате и се доказвате на пазара на стоки и услуги.

Толкова много работа и задължения! Затова е нормално не всяка фирма да успее да се справи сама с разработването и създаването на своя брандинг. Понякога някой трябва да я поведе и след това да я насочи и настрои в сферата на маркетинга и рекламата.

Ще използваме едно име на телевизионно предаване, познато на всички български зрители: „Кошмари в кухнята“. Всички познаваме шеф Иван Манчев и неговата страхотна работа, с която помага на заведенията на малките и средни предприемачи да влязат в правия път на развитие. По същия начин Брандинг Стил в Едно към Едно ще Ви помогне, като поставя на релсите на развитие Рекламата на Вашата фирма.

Какво можем да направим за Вас?
  • Лого;
  • Слоган;
  • Рекламна стратегия;
  • Рекламни елементи – комплект.
1. Канцеларски материали – комплект за кореспонденцията на фирмата с контрагенти и клиенти:
  • Пликове за писма;
  • Бланки за писма и офериране;
  • Визитни картички и джобни календарчета;
  • Химикалки с фирмен надпис.
2. Фирмено рекламно оборудване:
  • Тениски;
  • Облекла;
  • Шапки;
  • Емблеми, етикети, табели, трафарети, значки;
  • Тенти;
  • Фирмена графика върху фирмена техника, апарати, оборудване, рекламни панели и много други.
3. Вътрешен дизайн на фирмени пространства
  • Фирмен дизайн на входни помещения, кабинети и зали;
  • Разделителни стени и панели в пространствата;
  • Указателни табелии информационни панели;
  • Конфигуриране на общ интериорен бранд дизайн в духа на фирмената идентичност;
  • Реакция на външни, неизбежни събития, които възпрепятстват дейността на фирмата, но обслужват нейната идентичност;
  • Оформление на PR стратегия и приложение.
4. Външно оформление на фирмените площи – външна реклама:
  • Рекламни табели;
  • Фирмени 3D знаци в различен мащаб;
  • Билбордове;
  • Калкани;
  • Обща стилистична архитектура и комплект за идентификация на фирмата.
5. Представяне на фирмата в публичното пространство:
  • Рекламна графика за телевизия;
  • Рекламна комуникацияза радио;
  • Рекламни публикации за интернет пространството;
  • Графично оформление на фирмен сайт;
  • Графично оформление на уеб страници на фирмата;
  • Разлика между идентифициране и продажби.
6. Печатна реклама – най-традиционният тип презентиране на фирма:
  • Изработка на етикети, визитни картички, джобни календарчета, флаери и дипляни;
  • Събитиен плакат, представителен плакат и PR плакат;
  • Широкоформатен печат
  • Печат върху рекламни сувенири, облеклои оборудване;
  • Печат за опаковки;
  • Продуктов дизайн на фирмени изделия;
  • Дизайн на униформи, административен дизайн, дизайн на екстремна техника, военна техника и облекла, аеро-, корабо- и автомобилен логистичен дизайн;
  • Дизайн на индустриални сгради и комплекси според фирмената идентификация, бранди брандинг.
  • Маркетинг;
  • SWAT анализ;
  • Анализ на информация;
  • Разработка на бранд концепция.
  • Координиране с фирмите изпълнителки на всяко рекламно изделие;
  • Вътрешен контрол по качеството;
  • Координиране на монтаж;
  • Окомплектоване на гаранции;
  • Архивиране на фирмената документация;
  • Издаване на рекламна задача;
  • Възможност за поддръжка.

Свържете се с нас, за да получите оферта за изработка на Вашата брандинг идентичност.