Цялостна концепция на бранда. Всеки детайл от фирменото представяне.
Не знаете какво точно трябва да направите? Дали се нуждаете от 10 000 флаера за новия сезон или можете просто да го обявите в социалните? Как да откриете Вашата аудитория?
Искате потребителите да се доверят на Вашата фирма и новия Ви продукт. Да им въздействате. Какво е слоган? И защо слоган продава и повишава продажбите през цялото време?
Това са част от въпросите, които всеки предприемач си е задавал поне веднъж. Истината е не е тайна – много от малките фирми не получават помощ от държавата или от Еврофондове. В повечето случаи собствениците се изправят сами срещу конкуренцията на пазара.
Как можете да победите конкуренцията?
Отговорът е прост – с успешно изграден бранд.
Как можете да победите конкуренцията?
Трябва да се отличите сред всички! Да убедите потребителите, че Вие ще им предложите това, което им трябва, различно от другите фирми, предлагащи подобен продукт или услуга. Да кажете на Вашата публика, че има полза точно от Вас и продукта Ви.
Това е майсторството на представяне за малкия и среден бизнес, които не могат да разчитат на чужда помощ. Далеч от големите битки, близо до малките борби за живот и създаване на име. Всекидневната фирмена дейност, с която се развивате и се доказвате на пазара на стоки и услуги.
Толкова много работа и задължения! Затова е нормално не всяка фирма да успее да се справи сама с разработването и създаването на своя брандинг. Понякога някой трябва да я поведе и след това да я насочи и настрои в сферата на маркетинга и рекламата.
Ще използваме едно име на телевизионно предаване, познато на всички български зрители: „Кошмари в кухнята“. Всички познаваме шеф Иван Манчев и неговата страхотна работа, с която помага на заведенията на малките и средни предприемачи да влязат в правия път на развитие.
По същия начин Брандинг Стил в Едно към Едно ще Ви помогне, като поставя на релсите на развитие Рекламата на Вашия бизнес.
Какво можем да направим за Вас?
- Лого;
- Слоган;
- Рекламна стратегия;
- Рекламни елементи – комплект.
1. Канцеларски материали – комплект за кореспонденцията на фирмата с контрагенти и клиенти:
- Пликове за писма;
- Бланки за писма и офериране;
- Визитни картички и джобни календарчета;
- Химикалки с фирмен надпис.
2. Фирмено рекламно оборудване:
- Тениски;
- Облекла;
- Шапки;
- Емблеми, етикети, табели, трафарети, значки;
- Тенти;
- Фирмена графика върху фирмена техника, апарати, оборудване, рекламни панели и много други.
3. Вътрешен дизайн на фирмени пространства
- Фирмен дизайн на входни помещения, кабинети и зали;
- Разделителни стени и панели в пространствата;
- Указателни табелии информационни панели;
- Конфигуриране на общ интериорен бранд дизайн в духа на фирмената идентичност;
- Реакция на външни, неизбежни събития, които възпрепятстват дейността на фирмата, но обслужват нейната идентичност;
- Оформление на PR стратегия и приложение.
4. Външно оформление на фирмените площи – външна реклама:
- Рекламни табели;
- Фирмени 3D знаци в различен мащаб;
- Билбордове;
- Калкани;
- Обща стилистична архитектура и комплект за идентификация на фирмата.
5. Представяне на фирмата в публичното пространство:
- Рекламна графика за телевизия;
- Рекламна комуникацияза радио;
- Рекламни публикации за интернет пространството;
- Графично оформление на фирмен сайт;
- Графично оформление на уеб страници на фирмата;
- Разлика между идентифициране и продажби.
6. Печатна реклама – най-традиционният тип презентиране на фирма:
- Изработка на етикети, визитни картички, джобни календарчета, флаери и дипляни;
- Събитиен плакат, представителен плакат и PR плакат;
- Широкоформатен печат
- Печат върху рекламни сувенири, облеклои оборудване;
- Печат за опаковки;
- Продуктов дизайн на фирмени изделия;
- Дизайн на униформи, административен дизайн, дизайн на екстремна техника, военна техника и облекла, аеро-, корабо- и автомобилен логистичен дизайн;
- Дизайн на индустриални сгради и комплекси според фирмената идентификация, бранди брандинг.
- Маркетинг;
- SWAT анализ;
- Анализ на информация;
- Разработка на бранд концепция.
- Координиране с фирмите изпълнителки на всяко рекламно изделие;
- Вътрешен контрол по качеството;
- Координиране на монтаж;
- Окомплектоване на гаранции;
- Архивиране на фирмената документация;
- Издаване на рекламна задача;
- Възможност за поддръжка.
Свържете се с нас, за да получите оферта за изработка на Вашата брандинг идентичност.