19th Ave New York, NY 95822, USA

4 конкурентни качества на графичния дизайнер

sale-309437-article-image-1639680628904

В съвременния графичен дизайн, приложим еднакво добре в сферите на дигиталния маркетинг и брандинга съществуват основни умения, с които творецът да се състезава с колегите си, които са му конкуренти пред клиентелата на свободния пазар.

Най-използваните техники в момента в графичен дизайн са:

  1. Илюстрация – убедителността на илюстрацията зависи от креативността, усета за композиция и таланта да рисуваш.
  2. Инфографика – изкуството за съобразяване на подходяща визуализация за действията на дадена система. Моментна картина на цяла дейност.
  3. Типография и Пиктография – в инфографиката, шрифтът и символните изображения са от първостепенно значение. Изискват изключително въображение и поставяне на мястото на публиката.
  4. Мокъп – да покажеш на клиента, как ще изглежда дизайнът върху неговата дреха, автомобил, сувенир, фасада и т.н.. Понякога това отнася проекта от един дизайнер към друг, само защото клиентът не разбира какво ще получи в края на изпълнението. Мокъп е чист технически прийом в дизайна и от него зависи поръчката.

Талантът най-често е даденост, казват: Дар от Бога.

Но качествата са това, което талантливият придобива с упоритостта да работи. И понякога е тъжно да видим, как по-малко талантливият, но по-работлив така изпреварва надарения от Бога, че вторият никога не може да го застигне. А ето това е конкуренцията.

Ние обучавам и талантливите и работливите, за да натрупат уменията, които им дават качествата в професионализма, с които освен че се доказват, но и получават препитанието си за цял живот. И онази незаменима „привилегия“ на графичния дизайнер, с която той се представя пред другите, че всеки ден работи това, което му доставя най-голямо удоволствие.

Рекламата може да се раздели според предназначението ѝ на няколко типа:

Представителна, може да се идентифицира с корпоративен тип реклама

Продуктова или търговска, предназначена да пропагандира нов продукт, стока или услуга, които трябва да бъдат предложени на пазара. Покрива се с типа Брандинг.

Информационна, най-важният тип реклама, чрез която се организира доверие в публиката и превръщане на редовната клиента в лоялни клиенти. Най-дългосрочният тип реклама. Тук се вижда точната роля на Копирайтинг.

Пълната теория на рекламата в пълния план Графичен дизайн.

Към Блог

Leave a comment

fifteen − fifteen =